Әдістемелік жұмыс » Страница 8 » №27 орта мектеп- гимназия
Жетісу облысы білім басқармасының
Талдықорған қаласы бойынша білім бөлімінің
«№27 орта мектеп-гимназия»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7282) 40-14-00
Есепші бөлімі:
+7(7282) 40-14-00
Нашар көрушілер
нұсқасы
Мамандық таңдауда ата-ананың ролі
17
ақпан
2020
Мамандық таңдауда ата-ананың ролі
17.02.2020 ж. "Мамандықтар әлемі" онкүндігінің аясында директордың профильдік сыныптар бойынша орынбасары А.Ж. Максутова мен қазақ тілі пәні мұғалімдері Ж.Ж.Жадирова мен А.Е.Нургазиевалардың ұйымдастыруымен 8а, 8ә сынып оқушылары арасында "Мамандық таңдауда ата-ананың ролі" атты дебат өткізілді.Белсенділік танытқан топ мадақтама грамоталарымен марапатталды.
LS "Сабақты зерттеу" әдісін қолдану жұмысы
15
ақпан
2020
LS "Сабақты зерттеу" әдісін қолдану жұмысы
15.02.20ж.Талдықорған қаласы 27 ОМГ Оқыту мен оқу үдерісін жақсарту мақсатында LS "Сабақты зерттеу" әдісін қолдану жұмысы ұйымдастырылды. Зерделеуге 1"ә" және 2"в" сыныбы алынды,мақсаты оқушылардың тындалым дағдыларын дамыту.Мектеп тәлімгерінің мақсаты жас мұғалімдерге кәсіби тұрғыдан тәжірибе жинақтауға көмектесу болып табылады.Жас маманның кәсіби тұрғыдан қалыптастыру процесін жеделдету және атқаратын қызметіне байланысты жүктелген міндеттерді өздігінен әрі сапалы етіп орындай білу қабілетін
Сабақта оқушылардың зерттеу іс-әрекеттерін қалыптастыру
14
ақпан
2020
Сабақта оқушылардың зерттеу іс-әрекеттерін қалыптастыру
№ 27 орта мектеп - гимназиясында 14 ақпан күні физика пәнінің мұғаліміДжолдыханова А мен бастауыш сынып мұғалімі Жексембекова М ұжыммен тәжірибелерімен бөлісіп "Сабақта оқушылардың зерттеу іс-әрекеттерін қалыптастыру" тақырыбында шебер сынып өткізді. Бірнеше әдіс-тәсілдер ұсынып, топтық жұмыс ұйымдастырып , оқушылардың зерттеу іс-әрекеттерін қалыптастырудың тиімді жолдарын көрсетті
ФИЗИКА ПӘНІНЕН ЗЕРТХАНАЛЫҚ ЖҰМЫС ЕСЕБІ
10
ақпан
2020
ФИЗИКА ПӘНІНЕН ЗЕРТХАНАЛЫҚ ЖҰМЫС ЕСЕБІ
Физикада зертханалық жұмыс жасаудың негізгі мақсаты мынаған саяды: оқушылардың ақыл-ойын, танымдық ж/е шығармашылық қабілетін дамыту, физиканың қазіргі қоғам өміріндегі ж/е жалпы адамзат мәдениетін дамытудағы рөлін ашу: табиғатқа ғылыми көзқарасты бекіту;адамның дүниеге қатынасына , жеке тұлғаның құндылық жүйесіне , физикадан берілетін білімді түрлі мәселені шешуге шығармашылықпен қолдануға алғышарт болатын әлеуметтік мәні бар біліктер мен дағдыларды оқушы бойында қалыптастыру. 11 сыныпта
"Мамандықтар әлемі" атты онкүндік
10
ақпан
2020
"Мамандықтар әлемі" атты онкүндік
10.02.2020 ж. бастап адам өміріндегі маңызды мәселелердің бірі мамандық таңдау тақырыбында «Мамандықтар әлемі» атты онкүндіктің ашылу салтанаты өтті. Мақсаты: Оқушыларды мамандықтардың түрімен таныстыру, оқушылардың мамандық таңдаудың маңызды шешім екенін түсіндіру. Онкүндіктің ашылу барысында директордың профильдік сыныптар бойынша орынбасары А.Ж.Максутова онкүндіктің жұмыс жоспарымен таныстырып өтті.
Жас мамандар отырысы
07
ақпан
2020
Жас мамандар отырысы
07.02.20ж.Талдықорған қаласы 27 ОМГ Жас маманнның міндеті шығармашылық жұмысты дамыту, өзінің лабораториясын жинақтау, озат педагогикалық тәжірибені анықтау, оқып үйрену, тарату және ұйым арасында тәжірибе алмасуды қалыптастыру. Соны қалыптастыру мақсатында директордың әдістемелік ісі жөніндегі орынбасары Калимолданова Жанна Кырыкбаевна 7 ақпан күні «Жас мамандар» отырысын өткізді, отырысты шебер-сынып түрінде жүргізді, тақырыбы «Оқыту тәжірибесіндегі саралау». Тәлімгерлер мен жас мамандар
Оқыту мен оқу үдерісін жақсарту мақсатында LS «Сабақты зерттеу»
07
ақпан
2020
Оқыту мен оқу үдерісін жақсарту мақсатында LS «Сабақты зерттеу»
20.01 және 26.01 аралығында Талдықорған қаласы 27 ОМГ Оқыту мен оқу үдерісін жақсарту мақсатында LS «Сабақты зерттеу» әдісін қолдану жұмысы жалғастырылуда. LS бойынша «Ізденіс» тобы 6а сыныбыда орыс тілі пәнінің мұғалімі Бурханова Жанар Муратовнаның соңғы сабағын зерделеп, нәтижесін шығарды. Таңдап алған «Тыңдалым картасы» стратегияны жаңа тақырыппен танысу кезеңінде қолдануды тиімді деп шешіп, осы жұмысты жалғастыруды ұсынды.Зерттеуге алынған оқушыларға табыс критерийлері құрылды.
Химия пәні бойынша жасалған зертханалық тәжірибе
07
ақпан
2020
Химия пәні бойынша жасалған зертханалық тәжірибе
Химия ғылымы – эксперименталдық ғылым. Оқушылардың химияға деген қызығушылығын дамыту үшін зертханалық және практикалық сабақтардың маңызы орасан зор. Зертханалық, практикалық сабақ кезінде оқушылар бұрын сабақта алған білімдерін практикада өз бетімен жұмыс жасау кезінде ұштастырып, білім деңгейін кеңейте алады. Зертханалық сабақтардың жүру барысы: 1. Әрбір зертханалық сабақтың мақсаты болады. 2. Керекті құрал–жабдықтар. 3. Жұмыстың барысы. Зертханалық аспаптармен жабдықтарды көрсетіп, оларды
Мен таңдаған мамандық
27
қаңтар
2020
Мен таңдаған мамандық
«Егер мамандықты таңдап алуда сіздің жолыңыз болса және осы жолда өміріңізді сарп ететін болсаңыз, онда сіз бақытты болғаныңыз» деп К. Д. Ушинский айтпақшы мамандық таңдау өте жауапкершілікті және маңызды іс. Осы орайда мектебіміздің психологы Шәбден Мерекенің ұйымдастыруымен 9-11 сынып оқушылары арасында «Мен таңдаған мамандық» атты тақырыпта дөңгелек үстел өтілді. Мақсаты: «Мамандық» құндылығы туралы түсініктерді кеңейту. Мамандық таңдау, оның нәтижесіндегі еңбек қуанышы туралы ұғым
Я выбираю профессию
24
қаңтар
2020
Я выбираю профессию
Выбор профессии — сложный и длительный процесс. Он осуществляется под воздействием профориентационной работы, направленной на активизацию деятельности личности по профессиональному самоопределению. Цель профориентации- помочь школьникам сделать осознанный выбор профессии;  формирование психологической готовности к совершению осознанного профессионального выбора, соответствующего индивидуальным особенностям каждой личности; повышение компетентности учащихся в области планирования карьеры.