31
қазан
2019
Тұрмысы төмен отбасылармен әлеуметтік педагогтың жұмысы Источник: https://edu.mcfr.kz/article/200-trmysy-tmen-otbasylarmen-leumettk-pedagogty-jmysy Л
Әлеуметтік педагог (бұдан әрі – ӘП) қызметі бағыттарының бірі – сәтсіз отбасылармен (бұдан әрі – СО) жұмысты ұйымдастыру
. «Тұрмысы төмен отбасы» санатына әдетте мынадай отбасылар жатады
˗ материалдық табысы төмен;
˗ қоғамға жат өмір салтын ұстанушы;
˗ бала-ата-ана қарым-қатынастары бұзылған отбасылар (яғни жанжалдар, зорлық, алшақтату, немқұрайлылық және т. б.).
ӘП отбасымен жұмыс барысында 3 негізгі рөлді атқарады:
Кеңесші – отбасындағы ата-аналар мен балалар әрекеттестігінің маңыздылығы мен мүмкіндіктері туралы ақпараттандырады, баланың дамуы туралы әңгімелейді, балаларды тәрбиелеу жөнінде педагогикалық кеңестер береді.
Кеңес беруші – отбасылық заңнама, отбасындағы тұлғааралық әрекеттестік мәселелері жөнінде кеңес береді, нақты отбасына бағдарланған қолданыстағы әдістер туралы ақпараттандырады, баланың отбасында қалыпты дамуы мен тәрбиесіне қажетті жағдайлар жасау тәсілдерін ата-аналарға түсіндіреді.
Қорғаушы – ата-аналар тұлғасының толық азғындауына (ішімдікке салынушылық, нашақорлық, балаларға қатаң қарым-қатынас) және осыдан туындайтын тұрмыстың төмендігіне, ата-аналардың балаларға жеткілікті дәрежеде көңіл бөлмеуіне, адамдық қарым-қатынастың болмауына тап болған жағдайда баланың құқын қорғайды. Отбасына әлеуметтік-педагогикалық көмек көрсету формалары Патронат – отбасына оның шынайы жағдайларында бақылау жасау мүмкіндігі. Ол сыртқы әлемдегіден де көп ақпаратты анықтауға мүмкіндік берелі. Патронат жүргізу бірқатар этикалық қағидаттарды ұстануды талап етеді: отбасыны өзіндік анықтау, көмекті, құпиялылықты қабылдаудың еріктілігі. Сондықтан оларға болашақта баратындығы туралы және оның мақсаттары туралы хабарлау мүмкіндіктерін табу керек.
. «Тұрмысы төмен отбасы» санатына әдетте мынадай отбасылар жатады
˗ материалдық табысы төмен;
˗ қоғамға жат өмір салтын ұстанушы;
˗ бала-ата-ана қарым-қатынастары бұзылған отбасылар (яғни жанжалдар, зорлық, алшақтату, немқұрайлылық және т. б.).
ӘП отбасымен жұмыс барысында 3 негізгі рөлді атқарады:
Кеңесші – отбасындағы ата-аналар мен балалар әрекеттестігінің маңыздылығы мен мүмкіндіктері туралы ақпараттандырады, баланың дамуы туралы әңгімелейді, балаларды тәрбиелеу жөнінде педагогикалық кеңестер береді.
Кеңес беруші – отбасылық заңнама, отбасындағы тұлғааралық әрекеттестік мәселелері жөнінде кеңес береді, нақты отбасына бағдарланған қолданыстағы әдістер туралы ақпараттандырады, баланың отбасында қалыпты дамуы мен тәрбиесіне қажетті жағдайлар жасау тәсілдерін ата-аналарға түсіндіреді.
Қорғаушы – ата-аналар тұлғасының толық азғындауына (ішімдікке салынушылық, нашақорлық, балаларға қатаң қарым-қатынас) және осыдан туындайтын тұрмыстың төмендігіне, ата-аналардың балаларға жеткілікті дәрежеде көңіл бөлмеуіне, адамдық қарым-қатынастың болмауына тап болған жағдайда баланың құқын қорғайды. Отбасына әлеуметтік-педагогикалық көмек көрсету формалары Патронат – отбасына оның шынайы жағдайларында бақылау жасау мүмкіндігі. Ол сыртқы әлемдегіден де көп ақпаратты анықтауға мүмкіндік берелі. Патронат жүргізу бірқатар этикалық қағидаттарды ұстануды талап етеді: отбасыны өзіндік анықтау, көмекті, құпиялылықты қабылдаудың еріктілігі. Сондықтан оларға болашақта баратындығы туралы және оның мақсаттары туралы хабарлау мүмкіндіктерін табу керек.